Denna blogg, om resurser!

Min egen presentation skippar jag, eftersom denna blogg inte handlar om mig. Bloggen ska i första hand handla om hur vi som individer kan öka våra möjligheter i samhället till att infria våra egna drömmar.

Därför är det först och främst av mitt eget intresse att kunna förmedla ett budskap vilket göra att allmänheten infriar och får upp ögonen för sin egen privat ekonomi i syfta att spara pengar alltså resurser. Där av kom namnet till denna blogg, som nu ska få sitt första inlägg där olika sparande och tips på olika nivåer kommer att publiceras.

/Mattias


Kommentarer
Postat av: lucke

Haft en bra dag idag? :P

2010-07-02 @ 16:43:11
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0